torsdag 31 mars 2011

Sjukresa

Jag har inte varit flitig här på bloggen det senaste...Jag tog och körde ner med tjejerna till mina föräldrar i småland. Resan kan klassas lite som en sjukresa då vistelsen inte riktigt tog den vändningen som vi kanske tänkt. Verkar som Astrid kanske hade med sig lite magsjuksbaciller, för mormor och morfar insjuknade några dagar efter vår ankomst...Mormor nöjde sig inte riktigt med det (!) utan tog en förkylning på det och Agnes och Astrid har lite ögonkartarr. Det konstiga är väl att jag klarade mig!

Det blev trots allt lite pysslat för mig, lite stickat på min spetssjal och nya gardiner till mapas husvagn. Det kommer kanske lite bilduppdatering på det senare.

Jag kunde ju inte åka hem utan en liten kasse med lite gamla gardiner som kan återbrukas och lite kläder från när jag var liten som är lagom till Agens nu. Hamstern i mig verkar ha svårt att vila!

I helgen hoppas jag göra loppisfynd i Gävle med mina kära Glimmisbrudar.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar