onsdag 8 juni 2011

Bilduppdatering


Så var det fullt hus och blixtar och dunder. Hade tänkt lagt upp lite bilder igår men det blev inget med det i ovädret. Däremot blev det lite tillklippning av underbyxor som ska sys i kväll. Det är ju alldeles för varmt att ligga och sova i pyjamas då det är över 25 grader i sovrummet. Så det får bli lite underbyxor till Astrid och säkert några till Agnes med.


Såld
Haklappar sydde jag förra veckan några är redan tingade, men här kommer de på bild i vart fall. Jag har ändrat lite på mönstret och gjort dom lite kortare. För den som vill köpa så kostar de 60 kronor för en och två för 100 kronor.
En med svart kant såld och den med lila kantband såld.
Här kommer nya bilder på de haklappar som finns kvar sedan förra omgången.

Den med grönt band är såld.


På jobbet bär jag med mig både nycklar och mobil och ofta har jag inte fickor så det räcker till. Med både nycklar och mobil i band runt halsen blir skärmen lätt repig så det fick sys en liten mobilväska i all hast härom kvällen.


Sedan har det blivit en kjol färdig av två påbörjade (så när som på en hyska). Här kommer en suddig bild på den. Tyget är en av mormors gamla gardiner. Jag har satt dit lite tyll i underkjolen för att få det fall jag ville ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar