söndag 16 juni 2013

Designmarknad

In i det sista idag prismärkte jag mina saker till veckans Designmarknad. I natt hjälpte Kiwi mig med att skriva ut och skära till visitkort och prislappar. Själv gjorde jag några sista par med örhängen. Jag blev nöjd med allt! Prislapparna fick ett QR-märke så att den tänkte köparen kan scanna den och hitta hit till bloggen om de vill veta mer om mig. Jag kommer sälja haklappar, mobilväskor, förkläden och örhängen. Eftersom jag jobbar hela veckan kommer jag inte vara med så mycket och sälja tyvärr. På lördag ska jag vara med ute på Torp. Charlotta har fått med sig mina saker ut och är den som är ankare i denna första designmarknad på Torpkonferensen.

Här nedan kommer ett collage på de örhängen som kommer finnas till försäljning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar